2
1 2018
Když dva makléři dělají totéž. Nikdy…
V práci realitního makléře platí více než kdekoli jinde ono známé přísloví: Když dva dělají totéž, nikdy to není totéž.
Lidé si mé služby objednávají z mnoha důvodů. Jeden je ale opravdu velmi důležitý. Jejich nemovitost prodám za více, než by to zvládli sami, nebo většina realitních makléřů. Ano, protože, když dva dělají totéž…
A co by tedy měl mít takový správný inzerát, aby byl makléř vnímaný jako profesionál? Vše, co umožňují inzertní servery. Tedy:
- Výstižný a čtivý text (dva řádky je málo, román zase moc)
- Kvalitní fotografie (v počtu ani moc, ani málo)
- Makléře včetně jeho podobizny (otazník či silueta působí nedůvěryhodně)
- Video prohlídka (inzerát má až o stovky % větší návštěvnost)
- A klidně ještě něco navíc, jako půdorysy a podobně.
Podívejte se pro zajímavost na fotografii výše a lehce zjistíte, že rozdíly v práci makléřů bývají velké.
Nejde o to „kolegu makléře“ pranýřovat či dokonce pomlouvat. Mým cílem bylo jen poukázat, že svou práci se snažím vykonávat na profesionální úrovni tak, aby přinášela klientům maximální užitek.
Budete-li chtít ukázat, co vše pro vás umím zajistit a kolik na tom vyděláte, neváhejte se na mě obrátit. Těším se na viděnou.
Autor
Mgr. Jiří Hrdina, AAA Byty.cz
Když jsem v roce 1991 začínal se studiem Fakulty tělesné výchovy a sportu a toužil se stát profesionálním fotbalovým trenérem, vůbec mne nenapadlo, že hned po absolvování studia nastoupím do novin, kde strávím na různých pozicích v MF DNES a týdeníku Sedmička krásných šestnáct let. Ale čeho je moc, toho je příliš, a tak jsem se v roce 2011 zásluhou svého kamaráda objevil v touze vyzkoušet si něco úplně jiného v realitní branži. Nebudu se zde chlubit tím, že se mi během dvou let podařilo stát se nejlepším obchodníkem Jihomoravského kraje v jedné z největších tuzemských realitních kanceláří RK Sting, na to jsem příliš skromný. A že jsem se po přestupu k současné značce AAABYTY.CZ stal jedním ze dvou nejlepších obchodníků společnosti v celé republice a v roce 2020 jsem skončil třetí v celostátní soutěži Realiťák roku za okres Brno-venkov? Takových už jistě bylo taky.
Proto mi dovolte jen suše dodat, že jsem si před časem od svého "chlebodárce" koupil franšízu AAABYTY.CZ, abych pod jeho vlajkou fungoval na základě svých vlastních principů, které vyznávám, ctím a o kterých měla příležitost se přesvědčit spousta mých klientů. A věřím, že ke všeobecné spokojenosti.
Jaké tyto principy jsou? Nechejte se přesvědčit sami. Stačí, abyste mi do prodeje dali Vaši nemovitost. Každopádně můžu prozradit, že práce realitního makléře mě skutečně (až neskutečně) baví a snažím se ji odvádět na špičkové úrovni. Tam, kde to pomůže, točím video prohlídky, využívám profesionálního fotografa, zajišťuji Home Staging, pracuji na sociálních sítích, využívám i umělou inteligenci... vše s jasným cílem. Prodat vaši nemovitost za co nejvyšší cenu k vaší plné spokojenosti.
Proč vznikly tyto stránky?
Abych zde prezentoval, že když dva dělají totéž, nikdy to není totéž. Je všeobecně známo, že rozdíl mezi makléři je řekněme nemalý. Prosím, přečtěte si mé tipy a články. Věřím, že vám tyto informace pomohou v rozhodování a že si pro prodej nemovitosti zvolíte tu správnou cestu.
Za každým prodejem nemovitosti se totiž skrývá lidský příběh. A to je důvod, proč by nikdo neměl tak důležitý životní krok podceňovat. Ani prodávající, ani makléř.
Záleží mi na odvedení špičkové práce a na spokojenosti klienta. A dbám na své dobré jméno a pověst. Za mě pak hovoří reference spokojených klientů.
Pokud jste dočetli až sem, máte můj obdiv a děkuji Vám. Pokud Vás cokoliv dalšího zajímá, neváhejte mě kontaktovat. Rád se s Vámi sejdu u kávy.